به گزارش پارس ، عبدالرضا امیدوار شهری در گفت وگو با فارس اظهار داشت: برای امروز در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، لرستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و به طورکلی در نوار شرقی بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود بر همین اساس در این روز آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه ها در مناطق مزبور دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: برای روز یکشنبه در استان های خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و روز دوشنبه برای استان های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه برای تهران پدیده جوی خاصی طی امروز پیش بینی نمی شود، ادامه داد: در بعضی ساعات در پایتخت شاهد وزش باد خواهیم بود البته لازم به ذکر است که دمای هوای تهران در امروز و فردا بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

امیدوار شهری یادآور شد: دمای هوا در کل کشور نیز طی روزهای آینده به صورت میانگین ۲درجه افزایش می یابد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ابراز داشت: طی دو روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

امیدوار شهری خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی، بارش پراکنده، وزش باد و کاهش دما بین ۳ تا ۶ درجه در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.