پیرهادی گفت: محله سرخه حصار از لحاظ موقعیت جغرافیایی به صورت خطی، از سه راه تهرانپارس، مابین خیابان دماوند و بزرگراه شهید یاسینی در جهت شرق امتداد یافته، به صورتی که طول محله در حدود دو کیلومتر و عرض آن در برخی نقاط تنها صد متر است و از لحاظ تقسیم بندی منطقه ای جزء محدوده شهرداری منطقه 13 است.

پیرهادی ضمن گلایه از نحوه تقسیم بندی این محله بیان داشت: قسمت اعظم این محله در مجاورت منطقه 4 واقع گردیده و بخش غربی محله نیز در همسایگی منطقه 8  واقع شده است و با توجه به اینکه این محله به صورت خطی امتداد یافته و خدماتی همچون خدمات حمل و نقل در این محله با محلات مناطق مجاور به صورت مشترک مورد بهره برداری قرار می گیرد، برنامه ریزی جهت ارائه اینگونه خدمات در این محله می بایست با هماهنگی میان منطقه 13 و مناطق 4 و 8 صورت پذیرد.

پیرهادی گفت: به نظر می رسد اگر این محله جزء تقسیم بندی منطقه 4 یا 8 در نظر گرفته شود، می توان برنامه ریزی بهتری جهت برخورداری شهروندان از امکانات بعمل آید که این مسئله نیازمند مطالعات و بررسی های جامع می باشد.

پیرهادی اهم خواسته اهالی را رفع مشکل ترافیکی بویژه در قسمت ورودی شرقی محله عنوان کرد و افزود: وجود پایانه شرق در ضلع جنوب خیابان دماوند و همچنین ایستگاه تاکسی در ضلع جنوبی سه راه تهرانپارس و توقف وسائل نقلیه، مسافربران شخصی و برخی از تاکسی ها در عرض خیابان موجب ترافیک سنگین این محور گردیده است.

وی ادامه داد: شورایاری محله خواستار انتقال ایستگاه تاکسی خط حکیمیه به محلی با فاصله مناسب از محدوده سکونت می باشد.

 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: این محله بین خیابان دماوند و بزرگراه شهید یاسینی و جنگل های سرخه حصار محصور گردیده به طوری که می توان گفت ورودی به این محله از طریق خیابان دماوند امکان پذیر است لذا ترافیک سنگین این معبر در اکثر ساعات، موجب نارضایتی اهالی گردیده است.

پیرهادی مشکل دیگر محله را اعتیاد و حضور معتادین در سطح محله عنوان نمود، وی گفت: موقعیت جغرافیایی محله و وجود جنگل های سرخه حصار موجب حضور معتادین در این محدوده گردیده که موجب نگرانی خانواده های ساکنین در محله شده و اهالی خواستار استقرار کانکس نیروی انتظامی می باشند.

پیرهادی در ادامه فقدان بازار میوه و تره بار و کتابخانه در این محله را از مشکلات اهالی برشمرد و افزود: اهالی خواستار اقدامات مقتضی به منظور امحاء حیوانات موذی در کانال های آب محله، تأمین روشنایی مناسب در معابر و بوستان های محله از جمله بوستان نیروی هوایی و معابر محلی کوی نیروی هوایی، پیش بینی لازم به منظور تأمین آب خام و اجرای سیستم لوله کشی آبیاری فضای سبز شهرک مهتدی، ترمیم و بهسازی جداول و آسفالت معابر سطح محله و مکانیزه نمودن پل عابر پیاده روبروی مسجد المهدی می باشند.

پیرهادی در پایان گفت:کلیه مشکلات و خواسته های اهالی از طریق شورایاری و هیئت امنای محله دریافت گردیده و پس از جلسات کارشناسی با کارشناسان حوزه مدیریت شهری و کمیته نظارت، مکاتبات لازم با شهردار تهران، معاونت های مربوطه، دستگاه ها و ارگانهای ذی ربط بعمل آمد و پیگیری کلیه موارد در کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران دردست