به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، علاقمندان به هنرهای نمایشی و تئاتر می توانند آخر هفته تماشاگر نمایش" سه گانه اورنگ" به کارگردانی محمد حاتمی باشند. این نمایش شامل سه اپیزود است که هر یک از این اپیزودها را یک نویسنده نوشته و در هر اپیزود یک بازیگر به ایفای نقش می پردازد.

علیرضا نادری اپیزود اول این نمایشنامه با نام" مرشد بلقیس" را نوشته که گلاب آدینه در آن بازی می کند. آدینه در اپیزود در نقش زنی نقال و معرکه گیر ظاهر می شود که خودش را مرشد بلقیس می نامد و مسائل مختلف اجتماعی از زبان وی در این نمایش نقل می شود.

دومین اپیزود این نمایشنامه" سایه" نام دارد که محمدامیر یاراحمدی آن را نوشته و پیام دهکردی در آن به ایفای نقش می پردازد. این اپیزود از نمایش به وقایعی که در دوران پهلوی روی داده از زبان شخصیت مختاری می پردازد. این اپیزود یک بازیگر سایه نیز دارد.

" ردپای آدم" سومین اپیزود این نمایشنامه است که نیما نادری آن را نوشته و مریم سعادت در آن به ایفای نقش می پردازد. این نمایش یک بازیگر دیگر هم دارد که بدون کلام روی صحنه حضور دارد و عماد سالکی این نقش را بازی می کند.

" سه گانه اورنگ" نمایشی بر پایه دیالوگ است که توانایی بازیگر و قدرت بدن و بیانش نقطه ثقل آن است. هر سه بازیگر نمایش از هنرمندان باسابقه و شناخته شده تئاتر هستند که توانسته اند در این شب ها به درستی از ایفای نقششان برآیند به صورتی که مخاطب هنگام دیدن هر کدام از اپیزودها احساس خستگی نمی کند.

طراحی صحنه نمایش" سه گانه اورنگ" را رضا مهدی زاده و طراحی لباس آن را پریدخت عابدین نژاد انجام داده است. همچنین فتاح زینوری به عنوان عکاس و رضا مهینی به عنوان آهنگساز با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند. آرش پارساخو نیز دراماتورژ این نمایش است.

نمایش" سه گانه اورنگ" از ۱۸ فروردین ماه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر ساعت ۱۹ روی صحنه رفته است.