به گزارش پارس ، سرهنگ محمد گلستانیان در گفتگو باباشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت چندی از شهروندان محدوده نوبنیاد و پاسداران به ویژه دختران در خصوص اخاذی دو فرد مامورنما بلافاصله دستورالعمل شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار این مقر قرار گرفت.
رییس کلانتری ۱۶۴ قائم در ادامه اذعان داشت: ماموران پس از اخذ اطلاعات لازم از مالباختگان، اقدامات گسترده خود را آغاز کردند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه ابراز داشت: در حالی که متهمان در حین اخاذی و زورگیری از نقاب استفاده می کردند، ماموران هیچگونه مشخصاتی ظاهری در اختیار نداشتند و تنها از روی اندام و عملکردشان به تعقیب آنان پرداختند.
وی افزود: در این راستا ماموران تخصصی و اطلاعات به طور نامحسوس در محدوده نوبنیاد دو فرد را با مشخصات بدنی مورد نظر شناسایی کردند.
سرهنگ محمد گلستانیان گفت: در این راستا ماموران بلافاصله به سمت آنان حرکت کرده و افراد مذکور را بازداشت کردند و در بازرسی از خودرو متهمان توانستند دو تقاب، یک اسلحه تقلبی، دو عدد دستبند، دو عدد بیسیم و یک عدد چراغ گردان کشف و ضبط کردند.
رییس کلانتری ۱۶۴ قائم در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت متهمان پس از انتقال به کلانتری به بیش از ۱۰ فقره اخاذی و زورگیری اعتراف کرده و در بررسی بیشتر ماموران متوجه شدند دو متهم با هویت های امیر و قاسم با یکدیگر برادر بوده و دارای سابقه کیفری هستند.