پرویز سروری  با اشاره به اظهارات ترامپ قبل از رئیس‌جمهور شدنش مبنی بر پاره کردن برجام، گفت: به نظر من بعد از رئیس‌جمهور شدن ترامپ ما وارد فاز جدیدی از رویکرد و تقابل با آمریکا خواهیم شد.

وی افزود: اظهارات ترامپ نشان دهنده درستی تحلیل دقیق مقام معظم رهبری مبنی بر عدم گذاشتن تخم‌مرغ‌ها در سبد مذاکرات و عدم اعتماد به دشمن است.

سروری تصریح کرد: افرادی که دل در گرو غرب و آمریکایی‌ها بسته بودند باید بدانند که همه هزینه‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر می‌دهد متوجه آنهاست و آنها باید جوابگوی امر باشند.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: اگر می‌خواهیم مقابل غرب و آمریکا بایستیم باید عزم خود را جزم کرده و بدانیم که اگر می‌خواهیم مقابل آمریکا ایستادگی کنیم باید ظرفیت‌های داخلی خود را بسیج و اقتصاد مقاومتی را تقویت و شکاف‌های داخلی را رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات ما با توجه به شرایط فعلی دنیا که در آینده نزدیک منجر به بروز فشار رادیکال علیه ایران خواهد شد در دست اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون است.

وی با اشاره به فیلتر سایت جهان نیوز و همچنین برخورد دوگانه دولت در رفتارش با مطبوعات افزود: بعد از پنج ماهی که جهان نیوز را تعطیل کردند شکایت‌ها علیه ما پشت سر هم و مکرر صورت گرفت که در پشت سر همه آنها دولت قرار دارد.

وی در همین راستا اظهار داشت: به نظر می‌رسد که کم کم باید مجموعه‌ای در وزارت ارشاد ایجاد شود که سایت‌ها و خبرگزاری‌ها اگر خواستند مطلبی را منتقل کنند از این مجموعه اجازه گرفته تا شاید برای آنها در آینده فشار تضعیف و دادگاهی محتمل نباشد.

سروری تصریح کرد: هم‌اکنون شرایط طوری است که احساس بدی متبادر می‌شود چرا که ظاهر آن زیباست اما باطن آن قبیح است.

وی افزود: گفتار، بیان و سخنرانی رئیس‌جمهور نشان دهنده بهشتی از آزادی بیان است اما در عمل شرایط به حالت بحرانی رسیده است.

سروری گفت: گویا عده‌ای نشسته‌اند و به صورت مرتب منتقدین را چک می‌کنند و قبل از اینکه مطالب را بخوانند علیه آنها شکایت تنظیم می‌کنند و به نظر می‌رسد که آنها در ابتدا از جهان‌نیوز، سایت‌ها،‌خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های منتقد شکایت می‌کنند و صبح که به سر کار خود می‌آیند مطلب را دقیق می‌خوانند تا ببینند موضوع از چه قرار است و باید در چه خصوصی در شکایت مذکور به آن استناد کنند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور اخیرا گفته‌اند که مطبوعات در عملکرد خود آزاد هستند اما من امروز خدمت ایشان عرض می‌کنم که مطبوعات امروز نه آزادی دارند و نه امنیت.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید بداند که منتقدین حامی اصلی وی هستند چرا که همین منتقدین هستند که شکاف‌ها را توسط نورافکن‌‌های انداخته شده توسط آنها شناسایی و مشکلات را منتقل می‌کنند و می‌گویند که واگرایی بین ملت و دولت در کجاهاست.

سروری تصریح کرد: رسانه‌های مجیزگوی، متملق و چاپلوس جز اینکه به دولت آدرس غلط دهند کار دیگری ندارند البته گویا ظاهرا دولت هم از گرفتن آدرس غلط خوشش می‌آید.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ارائه آدرس غلط به دولت نیستیم، گفت: جهان نیوز قطعا بعد از راه‌اندازی مجددش به انتقاد از ضعف‌ها و مشکلات دولت ادامه خواهد داد و با جدیت و قاطعیت آن را بیان می‌کنیم.