اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهرانبا اشاره به وضعیت معابر و خیابان های شهر تهران در پی تگرگ و باد شدید اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت به حالت عادی برگشته و هیچگونه مشکلی در سطح شهر مشاهده نمی شود.
 
وی با اشاره به توده ابری که از جنوب غربی وارد شرق و دماوند شده است، افزود: این توده ابر با خود بارش شدید تگرگ و باد شدید به همراه داشت و باعث شد که سیمهای برق غرب تهران با یکدیگر برخورد کرده و جرقه بزنند.
 
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: در پی این باد و بارش شدید تگرگ، برق در غرب شهر تهران به مدت 30 دقیقه قطع شده بود که در حال حاضر وصل شده است.
 
عطایی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری در سطح شهر مستقر هستند، تصریح کرد: معابر و خیابان ها به دلیل عدم کشش جدول ها در مدت زمان کوتاهی دچار آبگرفتگی شده بودند که با کمک نیروها این موضوع نیز برطرف شد.
وی افزود: از طریق دوربین ها کل شهر را رصد کرده ایم و در حال حاضر با مشکل خاصی در شهر مواجه نیستیم.
 
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به دلیل بارش شدید تگرگ برق خط 5 مترو تهران به صورت کامل قطع شده بود، گفت: هم اکنون برق خط 5 وصل شده و در این خط هم مشکلی وجود ندارد.
 
عطایی با تاکید بر اینکه بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روزهای آینده هم شاهد بارش تگرگ و باد شدید در شهر تهران هستیم، گفت: نیروهای خدمات شهری در روزهای آینده هم آماده باش خواهند بود