به گزارش پارس، مرتضی طلایی  در گفتگو  با مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در مهدیه تهران گفت: متاسفانه حادثه آتش سوزی در مهدیه تهران خسارات قابل توجهی به جا گذاشت که بلافاصله به اتفاق آقای کافی مدیر عامل مهدیه تهران در این مکان حاضر شدیم و با بررسی خسارات، گزارش آن به شهردار تهران ارائه شد.

 

وی افزود: با تدبیر شهردار تهران مقرر شد تا شهرداری هرچه زودتر به این موضوع وارد شود و هرچه سریعتر این مکان مذهبی بازسازی شده و به حالت اولیه بازگردد تا  با اجرای برنامه های مختلف مذهبی، بار دیگرشهروندان و خیل مشتاقان به ائمه اطهار بتوانند از آن استفاده کنند.

 

عضو هیات مدیره مهدیه تهران با اشاره به اقدامات انجام شده خاطر نشان کرد: از روز گذشته، شهردار منطقه ۱۱ شخصا در محل حاضر شدند و اقدامات لازم برای بازسازی مهدیه تهران در حال انجام است  .

 

وی  در ادامه اظهار کرد: مهدیه تهران متعلق به همه مردم کشورمان است و یادگار مرحوم کافی است و جزو اولین مراکزی در تهران به نام مهدیه است که در طول سال بیش از ۱۵۰ مناسبت علاوه بر برنامه های مختلف مانند دعای ندبه و کمیل، کلاس های اموزشی مذهبی برای سنین مختلف در آن برگزار می شود و یک مرکز مذهبی عمومی است که باید هرچه سریعتر آماده شود.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، با تلاش شبانه روزی که توسط گروه های مختلف در حال انجام است، امیدواریم مهدیه تهران هفته آینده آماده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.