سرهنگ منصور شوقانی  از انهدام این باند توزیع مشروبات الکلی خبر داد و اظهار داشت: این باند قاچاق توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) منهدم شد.

وی با اشاره به دستگیری اعضای این باند توزیع مشروبات الکلی گفت: این افراد مشروبات الکلی را به صورت ماهرانه‌ای در یک خودرو جاسازی کرده بودند و قصد توزیع این مشروبات الکلی را در سطح کشور داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به میزان کشف این مشروبات الکلی گفت: تعداد 360 بطری انواع مشروبات الکلی صنعتی خارجی در این عملیات کشف شد.

شوقانی افزود: با هوشیاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) از توزیع این محموله مشروبات الکلی جلوگیری شد.

وی گفت: فرزندان بسیجی مردم شهرستان سمنان همواره در دفاع از ارزش‌های ناب اسلام آماده‌اند و اجازه نمی‌دهند سوءاستفاده‌کنندگان جامعه را از مسیر آرمانی و اسلامی خود منحرف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به برخی مأموریت‌های سپاه و بسیج تصریح کرد: برخورد جدی و قاطع با مفسدان و هنجارشکنان و دفاع از ارزش‌های انقلاب از مهم‌ترین این مأموریت‌ها به‌شمار می‌رود.

شوقانی با اشاره به دستگیری این توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی خاطر نشان کرد: این افراد پس از دستگیری در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی مردم در راستای برخورد با هنجارشکنان از مردم خواست تا در صورت مشاهده  این‌گونه اقدامات خلاف با شماره 114 اخبار خود را در اختیار ستاد خبری اطلاعات سپاه قرار دهند.