اگر یک فرد سحرخیز نیستید، این مشکل فقط مختص شما نیست. اما همه ما می دانیم که احتمال ورزش کردنمان در صبح (اگر فقط بتوانیم از رختخواب بیرون بیاییم) به مراتب بیشتر از زمانی است که بعد ازظهر فرا می رسد و ما خسته هستیم. برای آنکه کاری کنید که احتمال انجام تمرین صبحگاهی تان به مراتب بیشتر شود، این ۱۰ نکته را امتحان کنید. می توانید بعدا با به رخ کشیدن سلامتیتان، از ما تشکر کنید.

 

۱۰ روش برای انجام شدن تمرین صبحگاهی

 

تمرینات تان را برنامه ریزی کنید
در جمعه شب‌ها، تمام تمرینات تان را برنامه ریزی و آنها را در تقویم تان وارد کنید. مشخص کنید که کجا و چگونه تمرین خواهید کرد.

 

در یک کلاس غیرقابل استرداد، ثبت نام کنید
بله، می دانید چه چیزی می تواند بیشتر از یک تمرین باعث بیرون آمدن ما از رختخواب شود؟ پول. در یک کلاس غیر قابل استرداد نام نویسی کنید تا هنگامی که ساعت تان زنگ می زند، به فکر پولتان بیفتید و از رختخواب خارج شوبد.

 

آن را با دوستان تان انجام دهید
تنها چیزی که به احتمال بیشتری نسبت به فکر کردن به هدر رفتن پولمان، ما را از رختخواب بیرون می کشد، تعهدی است که به یک دوست می دهیم. با دوستانتان برای رفتن به کلاس های تمرینی یکسان قرار بگذارید تا به احتمال بیشتری در کلاس حاضر شوید. شما دوستانتان را منتظر نمی گذارید، مگر نه؟

 

یاد بگیرید چگونه فورا قهوه درست کنید
منظورمان دو چیز است. اول از همه یاد بگیرید چگونه قهوه درست کنید. دوم اینکه یاد بگیرید چگونه آن را به سرعت درست کنید، مانند قهوه های آماده. یا یک قهوه ساز تایمر دار بخرید که بتوان آن را در شب قبل تنظیم کرد، به طوری که وقتی ساعت تان زنگ می زند، قهوه تان آماده باشد.

 

قبل از خواب، صبحانه تان را آماده کنید
خواه یک موز باشد یا بلغور جو دوسر خیسانده شده در طول شب، یک چیز سریع و آسان دم دست داشته باشید تا قبل از بیرون آمدن ، آن را بخورید.

 

زودتر به رختخواب بروید
فقط ۱۰ دقیقه زودتر به رختخواب رفتن در هر شب، مساوی است با بیش از یک ساعت خواب اضافی در هر هفته.

 

 
ساعت زنگ دارتان را جایی قرار دهید که مجبور باشید برای خاموش کردن زنگش از تخت تان بیرون بیایید. به این ترتیب، کاملا بیدار شده و دیگر دکمه چرت را نمی زنید.

 

لباس های تمرین تان را قبل از خواب انتخاب کنید
مشخص کنید که قصد دارید چه لباسی بپوشید و لوازمتان را قبل از خواب بچینید تا در ساعت شش صبح، با عجله به دنبال وسایل تان نباشید.

 

تمرینی را پیدا کنید که واقعا دوست دارید
اگر از دویدن متنفرید، دیگر آن را انجام ندهید. هیچ چیز بدتر از زنگ خوردن ساعت تان در صبح زود برای انجام دادن کاری که از آن متنفرید، نیست. تمرینی را پیدا کنید که واقعا از آن خوشتان می آید تا برای بیرون آمدن از رختخواب در صبح زود، شور و شوق داشته باشید.

 

به خودتان پاداش دهید
 
تمرینات تان را پیگیری کنید و به خاطر تلاشتان به خودتان پاداش دهید. مسئله در مورد پیشرفت تناسب اندام نیست بلکه در مورد احترام گذاشتن به یک تعهد است.