به گزارش پارس به نقل از فارس، « الیور استون» ، کارگردان آمریکایی در مصاحبه با سایت خبری سینما کان در پاسخ به این سوال تعریف شما از ترس چیست؟ ، خندید و گفت: یک ببر در دریا.

استون در ادامه گفت: فیلمسازان فیلم های ترسناک به شکنجه گران سازمان سیا می مانند. من خود به شخصه خیلی وقت است که نمی توانم فیلم ترسناک تماشا کنم و نه اصلا قادر به ساخت فیلمی در این ژانر هستم.

استون اولین کارهایش را با چند فیلم ترسناک از جمله « دست» آغاز کرد و تقریبا هیچ کدام از آن ها از نظر مالی موفقیتی کسب نکردند.

این فیلمساز آمریکایی در پاسخ به اینکه خود دوره ای سازنده فیلم های ترسناک بوده گفت: من در آن دوره فکر نمی کردم که کار وحشتناکی می کنم، شما باید مثل شکنجه گرهای سازمان سیا باشید-- سوزن را درست میان چشمان فرو کنید و همانجا نگه دارید.

وی اذعان داشت: از نظر من وحشت واقعی یعنی قرار دادن چیزها در جایی که غیرمنطقی به نظر می رسد و دور از انتظار است.

وی افزود: فیلم « زندگی پای» یکی از این فیلم هاست. حضور ببر در میان یک اقیانوس، یک سورپرایز واقعی است که از « زندگی پای» را به یک فیلم ترسناک واقعی تبدیل می کند.

« استون» در ادامه به فیلم « جی. ای. جو» به عنوان یکی دیگر از فیلم های واقعا ترسناک هالیوود اشاره کرد.

وی گفت: اگر جای شکنجه گران سازما سیا بودم برای شکنجه افراد می خواستم که این فیلم را ۳۰۰ بار ببینند، پسرم یک بار به خوبی مرا توجیه کرد که مردم نمی توانند فیلم هایی چون « اره» را تحمل کنند.