شرکت گاز استان تهران ا مروز با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: گاز برخی از گاز ساکن در مناطق لواسانات، رودبار قصران، شهرهای لواسان، اوشان، فشم و میگون و روستاهای همجوار فردا چهارشنبه ۲۸ مهر ماه قطع خواهد شد.

علت قطع گاز در مناطق شمالی تهران، انجام تعمیرات و افزایش ظرفیت ورودی گاز به منطقه لواسانات برای استمرار، پایداری جریان گاز و عدم افت فشار در اوج مصرف فصول سرد سال اعلام شده است.

بر این اساس گاز مشترکان مناطق لواسانات، رودبار قصران، شهرهای لواسان، اوشان، فشم و میگون از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر به مدت ۱۲ ساعت قطع خواهد شد.

در اطلاعیه شرکت گاز استان تهران نام مناطقی که با قطعی گاز روبرو خواهند شد به ترتیب شامل شهر لواسان، روستای افجه، هنزک، انباج و سینک، رودبار قصران شامل شهرهای اوشان، فشم، میگون و روستاهای زردبند، امین آباد، رودک، کلوگان، حاجی آباد، باغگل، ایگل و آهار اعلام شده است.

شرکت گاز همچنین از تمامی مشترکانی که فردا با قطعی گاز روبرو می‌شوند درخواست کرده تا با رعایت مسائل ایمنی و کسب اطمینان از بسته بودن تمامی شیرهای وسایل گازسوز از دستکاری کنتور و رگولاتور خودداری کنند.

از سوی دیگر پس از پایان عملیات تعمیراتی بر روی خطوط و شبکه گاز، وصل مجدد گاز مشترکان، توسط ماموران شرکت گاز انجام خواهد شد ضمن آنکه به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی اعلام شده است.