به گزارش پارس ،   فارس به نقل از ونچربیت، مطالعه جدیدی که روی ۱۷۱۳ کاربر در آمریکای شمالی انجام شد، نشان داد که ۱۹ درصد آن ها دستگاه الکترونیکی جدیدی را طلب می کنند که هنوز وجود خارجی ندارد و هنوز قابل خریدن نیست.

دستگاه iWatch که طی چند ماه گذشته شایعه شد، اپل قصد تولید آن را دارد و هنوز شرکت اپل اخبار مربوط به آن را تایید نکرده است، یک نمایشگر هوشمند و انعطاف پذیر است که به دور مچ دست بسته می شود، علاوه بر قابلیت اتصال به تلفن همراه شما، به عنوان دستگاه کنترل از راه دور نیز مورد استفاده قرار می گیرد و البته قابلیت های فراوان دیگری را هم در خود جا داده است.

شایعات منتشر شده در منابع معتبری از جمله روزنامه های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که احتمال تولید نهایی این دستگاه بسیار وجود دارد، زیرا سامسونگ هم در حال ساخت محصول مشابه است.

گزارش مخابراتی اخیر مرکز ChangeWave هم نشان داد که از هر ۵ کاربر یک نفر تمایل به داشتن iWatch دارد و ارایه فوق العاده مناسب، آسانی در استفاده، نوآوری در محصولات و طراحی زیبا عواملی بوده اند که همواره کاربران به سمت محصولات اپل جذب شده اند.