به گزارش پارس ، ایوب آقاخانی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر به مهر گفت: قرارست نمایشنامه" نام همه مصلوبان عیسی است" را پایان تیرماه در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببریم. نگارش این نمایشنامه را خودم انجام داده ام و دارای ۱۲ بازیگر است که در حال حاضر مشغول مذاکره با بازیگران برای تعیین ترکیب گروه بازیگری هستیم. البته حضور برخی بازیگران در این نمایش قطعی شده و به زودی بازیگران دیگر نیز قطعی می شوند.

وی ادامه داد: تا کنون حضور مهدی پاکدل، سام کبودوند و وحید نفر در نمایش" نام همه مصلوبان عیسی است" قطعی شده است و مذاکره برای ۹ بازیگر دیگر نمایش ادامه دارد.

سرپرست گروه تئاتر" پوشه" درباره عوامل دیگر این اثر نمایشی گفت: به طور حتم عوامل نمایش" نام همه مصلوبان عیسی است" از اعضای گروه" پوشه" خواهند بود.

آقاخانی درباره موضوع نمایش" نام همه مصلوبان عیسی است" توضیح داد: داستان نمایش در سال ۱۳۲۸ شکل می گیرد. سال ۱۳۲۸ در ایران التهابات غریبی شکل گرفته است. دسته های مختلف اجتماعی و فکری در تنازع قدرت مشغول چالش هستند در این میان روزنامه نگار عاشق سینما در نوسان میان عدالت، قدرت و عشق دچار موقعیتی بغرنج می شود.

ایوب آقاخانی نگارش و کارگردانی نمایش هایی نظیر" کسوف" ، " مرثیه ای برای یک سبک وزن" ، " زمین مقدس" ، " فصل خون" و" رویاهای رام نشده" را در کارنامه کاری خود دارد.