به گزارش پارس ، به نقل ازطبنا؛ « امین زندگانی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با تأیید حضورش در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دعوت یک گروه سیاسی کاملا مستقل وارد این عرصه شدم و به پشتوانه این دوستان در انتخابات شورای شهر حضور پیدا می کنم.

وی در خصوص انگیزه اش برای ثبت نام در شورای شهر گفت: نگاه من یک نگاه کاملا فرهنگی است و قرار است در خصوص همه مسائل مختلف در یک جلسه مطبوعاتی که توسط همان گروه سیاسی مستقل برگزار خواهد شد صحبت کنم.

بازیگر فیلم ملک سلیمان در خصوص میزان تأثیر گذاری حضور چهره های فرهنگی بر تصمیمات کلان شهری گفت: اگر دوستان دیگری هم برای حضور در شورای شهر ثبت نام کرده اند حتما یک خلائی را احساس کردند اما اعتقاد دارم باید دست همه عزیزانی که پیش از این در شورا حضور داشتند را بوسید چرا که کارهای ارزشمندی انجام شده است اما بهرحال این خلأ در مدیریت فرهنگی احساس می شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: معمولا حضور هنرمندان در هر عرصه ای نوید روزهای بهتر را خواهد داد و در طول تاریخ هم ثابت شده است که هر زمان هنرمندان در عرصه های اجتماعی حضور پررنگی داشتند به سود جامعه بوده است.

مجری برنامه کودک هم کاندیدا شد

الهه رضایی مجری برنامه کودک و نوجوان ظهر امروز در فرمانداری تهران حضور یافت و در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرد.

در همین رابطه، عبدالحسین مختاباد و محمدرضا عیوضی، دو تن از خوانندگان کشورمان نیز با حضور در فرمانداری تهران، برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند