به گزارش پارس به نقل از فارس، مجموعه تلویزیونی « شب شیشه ای» به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه کنندگی « حمید رحیمی» در سکوت خبری ساخته شد و هم اکنون آماده پخش از تلویزیون است.

بنا بر این گزارش، این سریال که پیش از این « تقابل» نام داشت قرار است پس از سریال « پروانه» که در حال حاضر از شبکه سه پخش می شود، هر شب ساعت ۲۰: ۴۵ به روی آنتن برود.

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه است و طبق آخرین برنامه ریزی ها برای پخش در فروردین ماه در نظر گرفته شده است.

در خلاصه داستان « شب شیشه ای» آمده است: مهندس سیاوش احمدی که نقش او را احمد نجفی بازی می کند، در اثر یک اشتباه پسرش را خلافکار می داند و او را از خود می راند. پسر او بر اثر حادثه ای جان خود را از دست می دهد و او پس از مرگ پسرش حقیقت را م فهمد و به توصیه یکی از دوستانش که قاضی دادگستری است تصمیم می گیرد چهار زندانی را که ماه های آخر محکومیت خود را می گذرانند به مزرعه و گاوداری خود دعوت کند تا در آنجا محکومیت خود را بگذرانند، اما در این راه مشکلاتی برایش ایجاد می شود…

در مجموعه تلویزیونی « شب شیشه ای» بازیگرانی نظیر احمد نجفی، مهدی سلوکی، کامران تفتی، شهرام عبدلی، سارا خوئینی ها، عباس موسوی، بیژن پیشدادی، داریوش سلیمی، آزیتا ترکاشوند، علیرضا مسعودی، حسام بیگدلو، یاسمینا باهر، امیرکلوری، شیما رستگار، علیرضا هو بخت و… ایفای نقش کرده اند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مجری طرح: بهزاد هاشمی، نویسنده: علیرضا مسعودی، تصویربردار: سعید واثق، تدوین: سیامک مهماندوست، گریم: آرمین اسماعیلی، صدابردار: سیامک نیازی، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، مدیر تولید: آرش داوودی، مدیر تدارکات: فرهاد شکری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: شکیل مظفری، منشی صحنه: غزل رشیدی، آهنگساز: مهدی غفوریان، گروه کارگردانی: کیامک فرهنگ، هانیه سعیدی.

تصویربرداری این سریال ۶ قسمتی اول اسفند ماه سال گذشته آغاز و ۲۸ اسفند ماه به پایان رسید.

مسعود رشیدی در کارنامه خود کارگردانی آثاری نظیر قلب یخی، فرمان، گلریزان، باران بهاری، تنها در تاریکی، جدال باسرنوشت و… را در کارنامه خود دارد.

وی پیش از شب شیشه ای، سریال ۲۶ قسمتی « تازه واردها» را برای شبکه مازندران کارگردانی کرده است.