فرید حمدحیدری در شمال استان با اشاره به عملکرد بخشداری لواسانات اظهار کرد: بخشداری لواسانات فعالیت‌ها و وظایف مشخص شده خود را همپای فرمانداری شهرستان شمیرانات انجام داده و از آغاز زمان تصدی‌ این سمت، ضمن آماده‌سازی و انتخاب و تمهیدات لازم برای بهبود وضع کلی بخش به عنوان اولویت این فعالیت سازمانی، با برگزاری بیش از 100 مورد جلسه آنی و محرمانه در خدمت مردم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: چندین مورد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ملاقات عمومی در محل بخشداری، ارسال 90 مورد خبر محرمانه، خبرهای روزانه جهت درج در سایت فرمانداری، برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم‌ ملی نظیر راهپیمایی 22 بهمن، روز شوراها، بزرگداشت روز معلم، گرامیداشت ارتحال حضرت امام(ره) و ... از اقدامات بخشداری لواسانات بوده است.

بخشدار لواسانات تصریح کرد: هماهنگی برنامه‌های هفته دولت، دفاع مقدس و هفته بسیج، ثبت‌نام و صدور حواله‌های نفت و گاز از بسته‌های حمایتی، پاسخ استعلام مشترکان گاز، آب و برق، استعلام مختلف از ادارات و شرکت‌ها در 17 ماه اخیر در بیش از 120 مورد جلسات صورت گرفته و این اقدامات در جهت پیش‌برد اهداف برنامه‌های دولت تدبیر و امید انجام شده است.

حمدحیدری اضافه کرد: بررسی مشکلات در سطح بخش با حضور مسؤولان استانی و کشوری، بررسی مسائل و مشکلات ادارات، دهیاری‌ها و شوراها، رسیدگی و بررسی وضع گازرسانی به شهر و روستاها، بررسی و رفع مشکلات تردد و حمل و نقل و راه‌های ارتباطی از دیگر اقدامات بخشداری لواسانات بوده است.

وی بیان کرد: گزارش و ارائه راهکار و پیشگیری از سرقت و ساماندهی کارگران فصلی، بررسی مشکلات و مسائل نحوه توزیع گاز مایع (کپسول)، بررسی وضع اراضی ملی و محیط ‌زیست، بررسی مشکلات و مقابله با ترویج و توزیع مواد مخدر (شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر)، آخرین گزارش کار در جهت خدمات مطلوب دهیاری‌ها، اجرای طرح هادی، بهبود عبور و مرور با هماهنگی‌های انجام شده در زمینه بازگشایی مدارس و سرویس دانش آموزان و شرکت در کارگروه‌های متفاوت از اقدامات انجام‌شده بوده است.

بخشدار لواسانات در خصوص دیگر اقدامات بخشداری لواسانات تصریح کرد: پیگیری تأسیس دهیاری‌ها و وضع چاه‌های غیرمجاز از دیگر اقدامات بخشداری لواسانات است.

حمدحیدری گفت: پیگیری و هماهنگی لازم در خصوص اجرای آسفالت جاده تلو و رانشی، بازید از روستاها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بازید از 50 باب نانوایی، 15 مورد کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی در شهر و روستا، 15 مورد مصاحبه با رسانه‌ها، بیش از 600 مورد ملاقات مردمی در محل بخشداری لواسانات، تشکیل 200 مورد پرونده و ارسال به شرکت نفت در خصوص تهیه و تنظیم فرم‌های مخصوص به سوخت (گازوئیل و نفت)، رسیدگی به درخواست 2 هزار مشترک در خصوص صدور و پاسخ استعلام گاز از جمله اقدامات انجام شده در راستای رضایت‌مندی شهروندان بوده است.