حیدری مدیر خوابگاه دانشگاه امیرکبیر گفت: ثبت نام در خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی سال 95 تا امروز ادامه دارد.
وی افزود: اختصاص اسکان بر حسب اولویت‌بندی، به دانشجویان روزانه غیر بومی و غیر بورسیه تعلق گرفته و دانشجویان ساکن استان های تهران و البرز و دانشجویان شبانه فعلاً مجاز به اخذ خوابگاه نیستند.
مدیر خوابگاه دانشگاه امیرکبیر عنوان کرد: عدم مراجعه دانشجویان در تاریخ های فوق الذکر به منزله عدم نیاز به خوابگاه بوده و دانشگاه هیچ تعهدی در این خصوص ندارد.
حیدری در ادامه در خصوص مبلغ پرداختی دانشجویان به خوابگاه گفت: هر دانشجو باید مبلغ 250 هزار تومان به عنوان ودیعه سکونت در خوابگاه، به حساب صندوق رفاه دانشجویان واریزکند و فیش واریزی را به اداره امور خوابگاه ها تحویل دهد. واریز وجه ودیعه الزامی است و اختصاص اسکان منوط به ارائه اصل فیش واریزی است.
مدیر خوابگاه  دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: طبق ابلاغیه  وزارت علوم، دانشجویان باید با اداره رفاه دانشگاه مقطع قبلی خود تسویه حساب کنند؛ در غیر این صورت، اختصاص خوابگاه به آنها به هیچ عنوان انجام نمی شود و دانشجویانی که در مقاطع قبلی به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بدهی داشته باشند مجاز به اخذ خوابگاه تا زمان تسویه حساب نیستند.