به گزارش پارس ، سرهنگ سعید اسماعیلی روز شنبه در گفت وگو با (ایسنا) ، افزود: در ساعات اولیه بامداد شنبه در پی گشت زنی عوامل راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۵ و در اجرای طرح برخورد با خودروهای متخلف دارای بدهی جریمه بالای یک میلیون تومان، عوامل راهنمایی و رانندگی با یک دستگاه خودروی پراید مواجه شدند که ۱۱۵ میلیون ریال بدهی جریمه داشته است.

وی با اشاره به اینکه خودروی مذکور در خیابان ابوذر در حال تردد بود، افزود: در پی این امر ماموران پلیس ضمن توقف خودروی یاد شده، نسبت به انتقال آن به پارکینگ اقدام کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، به ایسنا گفت: بر این اساس مالکان خودروها مکلفند نسبت به پرداخت جرایم رانندگی خود در مهلت تعیین شده، اقدام کرده و در صورتی که مبلغ جریمه آن به بیش از یک میلیون تومان برسد و مالک نسبت به بدهی جریمه اقدام نکنند، ماموران راهنمایی و رانندگی مکلفند نسبت به توقیف خودروی مذکور تا پرداخت بدهی جریمه اش اقدام کنند.

وی از رانندگان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جرایم رانندگی خود، شناسه خودرو (VIN) که به صورت عمودی در پشت کارت خودرو از بالا به پایین درج شده است را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ پیامک کنند.