سرهنگ محمدقربان منصوری، رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: با توجه به سریالی شدن سرقت لوازم خودرو های سواری در حوزه استحفاظی این کلانتری و بر حسب تحقیقات انجام شده تیمی از ماموران تجسس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به بررسی تخصصی پیرامون سرقت های پرداختند.

وی افزود:با تحقیقات و بازدید دوربین های مدار بسته مکان های سرقت در یکی از این سرقت ها در خیابان امین، از فیلم یک دوربین مداربسته تصویر سارق به دست آمد که طی بررسی های میدانی مشخص شد سارق مورد نظر، "ق" معروف به قادر دزده نام دارد و یکی از سارقین حرفه ای و سابقه دار شرق تهران است.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اظهار داشت:بلافاصله محل اختفای وی در خیابان  206 تهرانپارس شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند که برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل نمودند و در تحقیقات اولیه با اقرار به جرایم خود بیان داشت؛سابقه دار هستم و اموال مسروقه در منزلم است.  

سرهنگ منصوری خاطر نشان کرد:با هماهنگی از سوی مقام قضایی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت که تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.