به گزارش پارس به نقل از آخرین نیوز، در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا شریفی به نمایندگی از دادستان تهران به قرائت کیفرخواست پرداخت و گفت: طبق اوراق پرونده متهم حاضر به نام روح ا… - ۳۱ساله - متهم است روز ۲۱شهریور سال ۹۰ همسرش سهیلا را با کارد میوه خوری به قتل رسانده است. این حادثه مقابل دادگاه بخش کهریزک رخ داده و متهم در تمام مراحل تحقیقات اتهامش را پذیرفته است. از این رو درخواست صدور حکم قانونی را دارم. در ادامه پدر و مادر سهیلا خواستار صدور حکم قصاص برای دامادشان شدند و سپس نوبت به روح ا… رسید تا از خود دفاع کند.

او در این باره گفت: من از حدود ۵سال قبل به هروئین اعتیاد پیدا کردم. همه چیز بهم ریخته بود و زندگی ام داشت از هم می پاشید. به همین دلیل به یک کمپ ترک اعتیاد رفتم. مدتی بعد وقتی از کمپ مرخص شدم خواهرم گفت که در نبود من سهیلا با یکی از دوستانم به طور مخفیانه رابطه برقرار کرده است.

ابتدا حرف های خواهرم را باور نکردم اما بعد وقتی رفتار مرموزی از زنم دیدم به او مشکوک شدم. با این که نسبت به سهیلا سوءزن داشتم اما کاری نکردم تا این که یک هفته قبل از حادثه پسر ۹ساله ام گفت که مادرش را با دوستم دیده است. بعد از آن بود که عصبانی شدم و تصمیم گرفتم همسرم را ادب کنم. او خواب بود که با کتک های من بیدار شد. با کمربند چرمی ام به جان سهیلا افتادم. آن قدر او را زدم که مجبور شد به خانه پدرش برود. چند روز بعد از دادگاه احضاریه ای دریافت کردم و فهمیدم زنم از من شکایت کرده است.

متهم به قتل ادامه داد: روز دادگاه مقدار زیادی مواد مصرف کرده بودم.

نمی دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد. یک کارد میوه خوری داخل جیبم گذاشتم و به طرف دادگاه کهریزک رفتم. چند دقیقه جلوی در ایستادم تا این که سهیلا آمد. با دیدن او عصبانی شدم و در یک لحظه به طرفش حمله کردم. چند ضربه به او زدم. چاقو کوچک بود و فکر نمی کردم اتفاق بدی بیفتد اما چند دقیقه بعد فهمیدم سهیلا کشته شده است. حالا از کرده ام پشیمانم و از پدرزن و مادرزنم می خواهم من را ببخشند. دو پسر دو و نه ساله ام فقط من را دارند و اگر من نباشم معلوم نیست چه بلایی بر سر آن ها خواهد آمد.

در پی دفاعیات مرد همسرکش قاضی محمدسلطان همتیار همراه با چهار مستشار دادگاه وارد شور شد و قرار است به زودی رای این پرونده صادر شود.