یکصدمین نشست خبری حجت الاسلام محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه از دقایقی پیش همزمان با روز خبرنگار و با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.

سخنگوی قوه قضاییه در ابتدای جلسه با اشاره به روز خبرنگار گفت:این ایام پر برکت که به نام دهه کرامت نامگذاری شده را تبریک می گویم و روز خبرنگار را هم تبریک می گویم. کار خبرنگاری کار سخت و پر مسیولیتی است و اداره رسانه هم کار سختی است؛ البته اگر این اداره با مراقبت انجام شود خوب است و اجر خواهد داشت اما اگر انسان دستخوش مسایل گروهی و جناحی شود آن وقت به همراهش وزر و وبال هم دارد.

وی تصریح کرد: من اینجا میگویم اجازه هیچ گونه ناامنی را نمیدهیم و با برهم زنندگان امنیت برخورد خواهیم کرد و کشورهای دروغگوی غربی حق ندارند در مسایل داخلی ما دخالت کنند.ک سانی امروز حرف از حقوق بشر میزنند که با موشک یک مشت مردم بی گناه را می کشند و یک مدرسه و دانش اموزانش را می کشند انوقت حرف از مجازات چند تروریست را میزنند.

سخنگوی قوه قضاییه درباره اعدام شهرام امیری گفت: مجازات کردن شهرام امیری از همین دست بوده است وی با توجه به دسترسی به اصرار نظام با دشمن متخاصم ما شیطان بزرگ وصل شده و اطلاعات ما را به انها فروخته است یکی از رودستهای امریکا درباره همین پرونده است و آن شاالله سیستم اطلاعاتی در زمان خودش این ماجرا را تشریح خواهند کرد.

این فرد طبق قانون در جلسات متعدد محاکمه شد و حکم دادگاه بدوی اعتراض شد و بعد در دیوان عالی کشور با وسواس پرونده را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت تایید شد و باز با کمال تاسف چون این فرد توبه نکرد و خطای خودش را جبران نکرد و از این فرصت استفاده نکرد و تلاش کرد تا از درون زندان یک سری اطلاعاتی را بفروشد.یکی از دروغهای خانواده اش ماجرای حبس ده ساله و تبعید وی بود.