به گزارش پارس به نقل از بولتن نیوز، جلسه آقای ضرغامی با ۱۴ کاندیدا در برداشت های اولیه این ظن را ایجاد کرد که رئیس صدا و سیما برای برگزاری این جلسه با نهادهای مسئول هماهنگی هایی را انجام داده است.

با این حال، تذکر سخنگوی شورای نگهبان به خودداری صدا و سیما از تبلیغات غیر قانونی برای کاندیداها و همچنین تذکر جدی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما که از سوی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ضرغامی ابلاغ شد و همچنین اخبار رسیده حاکی از آن است که رئیس صدا و سیما برای برگزاری این جلسه با هیچ یک از نهادهای مسئول و متولی هماهنگی نکرده بوده و این اقدام کاملا خودسرانه بوده است.

همچنین در این جلسه از میان بیش از ۳۰ نفر که احتمال کاندیداتوری آنها وجود دارد، تنها ۱۴ نفر دعوت شده بودند؛ آن هم در حالی که شورای نگهبان هنوز در مورد صلاحیت کاندیداها نظر نداده و برخی رسانه ها از این اقدام ضرغامی با کنایه تعبیر کردند که وی برای خود شان شورای نگهبانی نیز قائل شده است.

جزئیات رسیده از این جلسه نیز حاکیست که از تمام کاندیداهای دعوت شده از بدو ورود به ساختمان محل استقرار رئیس سازمان صدا و سیما تا دفتر محل برگزاری دیدار و دیده بوسی با آقای ضرغامی و سایر حاضران تصویربرداری شده است.

در این جلسه، یکی از کاندیداها گلایه می کند که چرا صدا و سیما اخبار مربوط به او را پوشش محدودی می دهد و دیگری با گلایه بیشتری می گوید، باز هم اخبار تو را به صورت محدود پوشش می دهند اما اخبار من را که اصلا پوشش نمی دهند.

همچنین یکی از اعضای ائتلاف سه گانه نیز در اواسط جلسه از محل خارج می شود.

از نکات جالب دیگر این جلسه نشستن آقای ضرغامی در راس بود و در تصاویر به ویژه با نشان دادن یادداشت برداری برخی حاضران در زمان سخنرانی رئیس صدا و سیما، به نحوی تداعی می شد که گویا کاندیداها همانند مدیران زیردست آقای ضرغامی در حال رهنمود گرفتن هستند که این مسئله نیز مغایر شان کاندیداها به ویژه برخی چهره های برجسته حاضر در جلسه بود.

البته برخی اخبار حاکیست که احتمال کاندیداتوری شخص آقای ضرغامی نیز هنوز به طور کامل منتفی نیست.