علی محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامیاظهار داشت: با سوء مدیریت دستگاه های اجرایی، بحران های کشور نه تنها رفع نشده است، بلکه روز به روز، به تعداد آن ها افزوده می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه دستگاه های نظارتی و اجرایی کشور، بحران های مربوط به حوزه های مختلف را جدی نمی گیرند، در حالی که اگر از همان ابتدا بحران ها بر اساس حساسیت اولویت بندی می شد، دیگر شاهد وجود نابسامانی هایی چون آلودگی هوا، کم آبی، کمبود اشتغال و ... نبودیم.

شاعری ادامه داد: این در حالی است که تمامی این سوء مدیریت ها راه حل دارد، بدین گونه که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می تواند بر اساس بررسی دقیق و کارشناسانه در راستای توسعه کشور بحران های جدی تر را دسته بندی و با اولویت قرار دادن آنها، اعتبارات و منابع لازم را تخصیص دهد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر، بحران آلودگی هوا و کم آبی در اولویت قرار دارند که اگر این 2 معضل بر اساس خسارت وارده به اوضاع کشور از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی پذیرفته و مورد ارزیابی قرار گیرند، دستگاه های اجرایی نیز می توانند کار خود را به درستی انجام دهند.