سردار محمد رضا مقیمی در مراسم رونمایی از سامانه خدمات رسانی به شهروندان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط رئیس پلیس و پرسنل راه آهن گفت: پلیس راه آهن دستاوردهای ارزشمندی در زمینه خدمات رسانی به مردم و جلوگیری از کاهش عددی قاچاق و افزایش ارزش ریالی آن داشته که نشان دهنده رسیدن به اهداف نظام و تدابیر فرمانده کل در خصوص پرداختن به جرائم کلان است.

وی افزود: باید بتوانیم محیط راه آهن را برای قاچاقچیان،  ناامن کرده و با حضور مستمر و فعال بنا به خواسته مقام معظم کل قوا (مدظله) جلوی ورود کالا به کشور را بگیریم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه در ماموریت های پلیس مقابله و کشف مهم نیست بلکه جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور در راس برنامه های قرار دارد گفت: تمرکز بر باندها و شبکه های کلان قاچاق کالا و ارز و تغییر رویکرد از کشف کالاهای خرد به کشف محموله های کلان، در جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور موثر است.

سردار مقیمی ادامه داد: تعامل و همکاری سازنده پلیس راه آهن و آگاهی، و استفاده از ظرفیت های آموزشی و سامانه ها، توانمندی و موفقیت در ماموریت ها را افزایش داده و مطمئناً در ایجاد امنیت در جامعه و پیشبرد اهداف کلان سازمانی نقش بسزایی دارد.