علی خدایی رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه این روزها وضعیت معیشتی کارگران در شرایط خوبی نیست، گفت: متأسفانه عوامل مختلفی دست به دست یکدیگر  داده اند تا شرایط نامطلوب کارگران روز به روز نامناسب تر از گذشته شود.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به نامطلوبی شرایط کارگران، عوامل دیگری همچون انتشار فیش های حقوقی نجومی برخی از مدیران مزید علت افزایش فشار سختی ها بر این افراد شده است.
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای عالی کشور با اشاره به اینکه انتشار فیش حقوقی علی صدقی مدیرعامل سابق بانک رفاه جو نامناسبی در میان کارگران ایجاد کرد، گفت: متأسفانه همه می دانیم که این میزان حقوق به قطع و یقین مستقیم از جیب کارگران پرداخت شده است، اما هیچ یک از مسوولان مربوطه پاسخگو نیستند.
خدایی تصریح کرد: ما چند سال گذشته نیز در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهد چنین تخلقی از سوی مرتضوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی سابق بودیم، اما اکنون که چندین سال از آن موضوع می گذرد هنوز به نتیجه ای نرسیده و پرونده وی در حال خاک خوردن است.
وی مطرح کرد:من و دیگر فعالان کارگری به عنوان نمایندگان این قشر از مسئولان در دستگاه قضا و مجلس شورای اسلامی در خواست داریم تا این عملکرد غیر شفاف را که هم در تأمین اجتماعی وجود داشت و هم این روزها در بانک رفاه مشاهده می شود را پیگیری کنند.
رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای عالی کشور با بیان اینکه نمایندگان کارگری پس از انتشار فیش حقوقی نامتعارف مدیرعامل بانک رفاه تاکنون موفق نشده اند با وزیر رفاه ملاقات داشته باشند گفت: به همین جهت در جلسه روز سه شنبه چند و چون بررسی به پرونده شخص متخلف را از وی خواستار می شویم.