هرچه به روزهای پایانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نزدیک می‌شویم با استقبال بیشتر مردم برای بازدید و تهیه محصولات عفاف و حجاب مورد نیاز خود با توجه به گستردگی،تنوع،کیفیت و مقرون به صرفه بودن هزینه خرید برای علاقمندان هستیم.

در این روزهای پایانی گستردگی استقبال از بخش عفاف و حجاب به حدی است که رفت و آمد در سالن‌ها و راهروهای این بخش به کندی صورت می‌گیرد این در حالی است که ساعت پذیرش علاقمندان از ساعت 18 تا 23:30 است و بسیاری از مردم روزه دار پس از ساعت صرف اقطار به نمایشگاه می‌آیند که همین امر وقت کمی را برای بازدید و تهیه ملزومات فراهم می‌سازد.

استقبال روزهای اخیر مردم به حدی بوده است که مراجعات بسیاری به ستاد بخش عفاف و حجاب برای افزایش ساعت کاری این بخش از مسئولان اجرایی خواستار شده‌اند.

بر همین اساس و براساس تصمیم مسئولان اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از یکشنبه 6 تیرماه درهای مصلی امام خمینی«ره» از ساعت 17 به روی عموم مردم باز می‌شود.

افزایش ظرفیت اجرایی غرفه دوخت رایگان چادر مشکی

همچنین یکی دیگر از تصمیم‌های خوبی که در روزهای پایانی از سوی مسئولان مسئولان اجرایی بخش عفاف و حجاب گرفته شده است افزایش ظرفیت اجرایی غرفه دوخت رایگان چادر و طرح ارتقای کیفیت چادرهای نماز مساجد و اماکن متبرکه است.

بر اساس این گزارش، طرح دوخت رایگان چادر که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تسهیل دوخت چادر مشکی برای مخاطبان از روز ابتدایی نمایشگاه فعالیت خود را آغاز کرده بود به علت استقبال بی‌نظیر مردم با افزایش تعداد خیاطان و دستگاه‌های دوزندگی برای رفاه حال بیشتر مخاطبان با رعایت اولویت دوخت برای کسانی که پارچه چادر مشکی خود را از بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهیه کرده باشند به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

همچنین طرح ملی ارتقای کیفیت چادرهای نماز مساجد و اماکن متبرکه که با هدف احیای نماد ملی و دینی مورد استفاده نمازگزاران و ارتقای کیفیت اقلام و ملزومات مورد استفاده در نماز با توجه به محصول ایرانی در قالب انجام فرآیند تولید یک محصول ساخت داخلی اعم از «نخ، پارچه، طراحی و تولید»در نمایشگاه رونمایی شده بود به علت استقبال و تقاضای بیش از اندازه مخاطبان ظرفیت پذیرش و پاسخگویی خود را افزایش داده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیر، برابر با ٧ تا ٢٢ ماه رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی تهران در حال برگزاری است.