به گزارش پارس به نقل از مهر، تهرانی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: تابستان امسال نمایش" سیندرلا" را در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا خواهیم کرد. این نمایشنامه را در سال ۸۵ نوشته و در سال ۸۷ یک بار آن را بازنگری کردم. هنوز تمرینات نمایش را شروع نکرده ایم چون گروه بازیگری اثر هنوز قطعی نشده اند.

به گفته وی، این نمایش دارای سه بازیگر مرد و یک بازیگر زن است که به زودی بازیگران مدنظر معرفی می شوند.

این نمایشنامه نویس و کارگردان شناخته شده تئاتر درباره موضوع" سیندرلا" افزود: این نمایشنامه مناسبت هایی با قصه سیندرلا دارد و قصه زنی معمولی است که بر پایه شایعه دیگران به سیندرلا تبدیل می شود. موضوع اصلی این نمایشنامه شایعه است.

کارگردان نمایش های" تک سلولی ها" و" هی مرد گنده گریه نکن" یادآور شد: نمایشنامه" سیندرلا" بخشی از یک تریلوژی است که به ترتیب از نمایشنامه های" مکبث ۲۰۰۱" ، " سیندرلا" و" دراکولا" است. نمایشنامه" مکبث ۲۰۰۱" در زمان گذشته و نمایشنامه" دراکولا" در زمان آینده روایت می شود و نمایشنامه" سیندرلا" به نوعی در زمان حال است.

جلال تهرانی سال گذشته نمایش" به صدای زمین گوش کن" را در سالن اصلی مولوی به صحنه برد. نمایش های" مخزن" ، " تک سلولی ها" و" هی مرد گنده گریه نکن" از آثار موفقی هستند که تهرانی پیش از این به صحنه برده اند.

این هنرمند عرصه تئاتر مدیر مؤسسه فرهنگی هنری" مکتب تهران" است که طی سال های اخیر کارگاه های آموزشی متمرکز" مکتب تهران" را با حضور چهره های شناخته تئاتری و استقبال علاقه مندان برگزار کرده است.