به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر صفی خانی با اعلام این خبر گفت: با شکایت شهروندان و مسئولان پروژه های مسکن مهر پردیس تهران در خصوص سرقت های انجام شده از تجهیزات ساختمانی و اموال این پروژه در محدوده پردیس، اقدامات تیم های عملیاتی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس آغاز شد و مأموران برای دستگیری سارقان، گشت زنی خود را در محدوده های جرم خیز آغاز کردند.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه یکی از تیم های گشت انتظامی در محدوده بزرگراه بابایی به یک خودروی نیسان که در حال حمل مقادیری تجهیزات مشکوک بود، مظنون شده و برای بررسی به راننده آن دستور توقف دادند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تصریح کرد: راننده بدون توجه به دستور توقف پلیس سعی کرد از محل بگریزد که در تعقیب و گریزی کوتاه خودرو متوقف و هر دو سرنشین آن به نام های « مصطفی» و « مهدی» بازداشت شده و به کلانتری منتقل شدند.

وی اظهار داشت: هر دو متهم در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات ساختمانی از قبیل کولر، دینام، قالب های فلزی و تجهیزات تهویه هوا اعتراف کرده و عنوان داشتند که با همدستی هم اقدام به سرقت از این مجتمع های مسکونی می کنند.