به گزارش پارس به نقل از فارس از مراغه، عیسی هاتفی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان مراغه مبنی بر کشف جسد زنی ۶۲ ساله در منزلش واقع در یکی از محلات این شهرستان، ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، زنی به نام « ر ص» ۶۲ ساله در حالی که دست و پایش بسته شده و با ضربات متعدد قیچی بر روی قفسه سینه توسط فردی ناشناس به دلیل نامعلوم در منزل خودش به قتل رسیده است.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و عوامل انتظامی تحقیقات وسیع و دامنه داری به منظور کشف و دستگیری قاتل فراری و یافتن سرنخ از وی با انجام هماهنگی های لازم قضایی انجام دادند.

هاتفی ادامه داد: عوامل آگاهی با جمع آوری دلایل و مدارک و بررسی های محل مشخص کردند که مقتول توسط فردی که به احتمال قوی از دوستان و آشنایان وی بوده، به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و قضایی و تحقیق و بازجویی از بستگان دور و نزدیک مقتول مشخص شد که تنها فردی که از بین افراد فامیل بلافاصله به محض وقوع قتل تلفن همراه خود را خاموش و کسی از محل دقیق آن اطلاعی ندارد، جوان ۲۸ ساله ای به هویت « ط ح » است که وی به عنوان مظنون شناسایی و تحت تعقیب و بعد از گذشت چهار روز از حادثه دستگیر شد.

هاتفی افزود: نامبرده به قتل اعتراف کرد و عنوان کرد که برای استقراض برای تامین مقداری از هزینه ازدواج خود که سه سال است نامزد هستم به منزل مقتول رفته و تقاضای قرض کردم که با داد و فریاد مقتول مواجه شدم و به ناچار برای پیشگیری از داد و فریاد اقدام به قتل او کردم و طلاهای او را به سرقت بردم.

فرمانده انتظامی مراغه اظهار کرد: پس از اعتراف متهم النگوهای مسروقه نیز از وی کشف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.