پیمان سنندجی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای به منظور خدمت رسانی به شهروندان طراحی و به مرحله اجرا درخواهد آمد گفت: با توجه به تجربیات سالیان گذشته پیک ترافیک عصرگاهی پایتخت در ایام ماه مبارک از ساعت ۴ بعدازظهر آغاز و تا ساعت ۹ شب ادامه خواهد داشت. در ایام ماه ضیافت الهی جهت ترافیک عصرگاهی از مرکز به سمت حاشیه و پیرامون شهر بوده که طلب می کند نسبت به تقویت خطوط تندرو و همچنین فیدر در ساعات پایانی روز اقدام شود که از مدت‌ها قبل همکاران در معاونت بهره برداری با برنامه ریزی مناسب پیش بینی لازم را کرده‌اند تا شهروندان بتوانند از امکانات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت استفاده مطلوب را داشته باشند.

به گفته وی، با توجه به اینکه ۲ ساعت مانده به اذان مغرب بار جابه‌جایی مسافران به وضعیت حداکثر می رسد لذا درخواست می شود شهروندان با مدیریت سفر زمان مناسب را انتخاب و قبل از ساعات نزدیک افطار برنامه حرکتی خود را تنظیم تا با توزیع سفر امکان سرویس رسانی بهتر به همکاران داده شود.

میدرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ادامه داد: امسال نیز از سامانه های تابعه خواسته شده ترتیبی اتخاذ نمایند تا رانندگانی که در زمان اذان مغرب در حال خدمت رسانی هستند با دریافت بسته مناسب افطاری در فرصت مطلوب که مختصری ترافیک اجازه توقف می دهد نسبت بازکردن روزه خود همانند سایر مردم متدین اقدام کنند.

سنندجی در پایان یادآور شد: پس از اذان مغرب برای جابه جایی شهروندان خطوط شبانه به ویژه خطوط منتهی مساجد، اماکن مذهبی، بقاع متبرکه تقویت شده و خدمت رسانی به صورت شبانه روزی تداوم خواهد داشت.