شرکت ایسوس پیش فروش رایانه لوحی جدید خود موسوم به Fonepad را با قیمت ۱۷۹.۹۹ پوند آغاز کرد و توضیح داد که این محصول از تاریخ ۲۶ آپریل وارد بازار می شود.

به گزارش پارس به نقل از فارس به نقل از آی تی پروپورتال، این رایانه لوحی که در شرکت ایسوس با نام ME۳۷۱MG شناخته می شود، نه تنها از شبکه مخابراتی HSDPA+ پشتیبانی می کند، بلکه گیرنده ماهواره ای GPS، دوربین دوم مخصوص تماس های تصویری و قابلیت های دیگر را نیز در خود جا داده است.

از دیگر قابلیت هایی که در این رایانه لوحی به کار رفته است می توان به پردازنده Atom Z۲۴۲۰ اینتل با توان ۱.۲ گیگاهرتز، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

این رایانه لوحی همچنین از فناوری های ارتباطی Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می کند و روی آن نسخه Jelly Bean نصب شده است. اندازه نمایشگر لمسی این رایانه لوحی تایوانی ۷ اینچی است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی آیند.

این نمایشگر قابلیت تشخیص ۱۰ نقطه لمس شده به صورت همزمان را دارد و از دیگر امکانات آن می توان به سیستم حذف صداهای اضافی محیط در میکروفون و باتری پرقدرت با توان ذخیره انرژی برای ۹ ساعت اشاره کرد.