آقای " مارکین پورزنیکی " 23 ساله " لهستانی " در یک حمله وحشیانه به قربانی خانم " نیکولا " 37 ساله او را به طرز وحشیانه به قتل رساند و قصد دزدیدن فرزندان او را داشت که توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت تماس از طرف همسر قربانی آقای " دنی کروز " 38 ساله که درخواست فرستادن کمک به خانواده اش در محل سکونت آنها واقع در محل " همپستید هرت فورد شیر " را داشت .خود را به محل جنایت رساندند و جنایت کار آقای " پورزنیکی " را به اتهام قتل در محل جنایت بازداشت کردند .

پلیس در ادامه افزود؛قربانی  با همسرش آقای " کروز تماس گرفت و با صدایی ترسان به او گفت : که یک مزاحم در حال شکستن درب خانه است و می خواهد وارد خانه شود .

لحظاتی بعد پس از قطع تلفن ،خانم " نیکولا " از دریافت ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داد و جنایت کار که در حال ربودن 2 فرزند آنها یک پسر 6 ساله و یک دختر 3 ساله بود که با رسیدن پلیس جنایت او ناتمام ماند و دستگیر شد .

گفته می شود آقای " کروز " که یک متخصص IT است برای کار کردن در روز جنایت در خانه حضور نداشت در عین ناباوری و در حالی که هیچ راهی برای متوقف کردن این جنایت نداشت همسر با ارزش خود را از دست داد و به همین دلیل دچار نوعی افسردگی حاد شده است .

جنایت کار که به عنوان یک کارگر انبار مشغول به کار بود، از یک  سال گذشته از " لهستان " به " انگلستان " آمده بود و در نزدیکی خانه قربانی زندگی می کرد به انگیزه ی گروگان گیری و بدست آوردن پول از طریق تهدید کردن آقای " کروز " دست به این جنایت زد و در این راستا پلیس هم خانه او که یک پسر 19 ساله و اهل " لهستان " بود را نیز به عنوان مضنون به شریک جرم بازداشت کرد .

دادگاه جنایت کار " پورزنیکی " در حال حاضر ادامه دارد و بزودی محاکمه خواهد شد .