در اطلاعیه روابط عمومی سازمان غذا و دارو آمده است: فرآورده های آرایشی و بهداشتی که نام‌شان در ذیل می‌آید به علت جعل و یا عدم دارا بودن اسناد بهداشتی اداره کل فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شناخته می‌شوند.

پیرو این اطلاعیه اسپری آنتی باکتریال و ضدبو، اسپری دافع حشرات، پکیج ویژه (اسپری آنتی باکتریال و ضد بو)، غیر مجاز و تقلبی هستند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو همچنین ژل لکه بر نانو، اسپری واکس آنتی، اسپری ضد بخار و تمیز کننده نانو و باکتریال نانو  را محصولات تقلبی و غیرمجاز معرفی کرد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با با بیان اینکه تولید کننده این محصولات دقیقا مشخص نیست  اعلام کرد: با توجه به تصاویر ارسالی احتمالا نام تجاری محصولات   P|N|Cمی باشد لذا کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام ات لازم صورت گیرد.

شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ ۰۲۱ روابط عمومی سازمان غذا و دارو  آماده دریافت اطلاعات در خصوص مراکز عرضه فراورده‌های غیر‌مجاز فوق الذکر می‌باشد