در ساعت 16:00 دوم اردبیهشت ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره سرقت داخل خودرو به کلانتری 101 تجریش اعلام شد . 
 
با حضور مأمورین کلانتری در خیابان شهید اندرزگو و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق یا سارقین اقدام به سرقت محتویات داخل صندوق عقب یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در مقابل یک مجتمع مسکونی کردند. 
 
متهم : نیاز مالی نداشتم، برای هیجان سرقت می کردم!+عکس
 
دستگیری سارق : 
با مراجعه مالباخته به کلانتری ، وی در اظهاراتش به مأمورین تیم تجسس کلانتری عنوان داشت که خودرو را برای مدتی در مقابل مجتمع مسکونی محل زندگی خود پارک و به منزلش مراجعه نموده و سرقت در همین مدت زمان انجام شده است . 
 
مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش و به پیشنهاد اعضای مجتمع اقدام به نصب سیستم های مداربسته در قسمت های ورودی مجتمع کرده ایم و در زمان سرقت خودرو دقیقا در مقابل یکی از دوربین ها قرار داشته است " . 
 
با توجه به اظهارات مالباخته ، مأمورین تیم تجسس کلانتری 101 تجریش با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ به شماره انتظامی *** ب 44 / ایران 66 شدند که سرنشین نسبتا جوان آن اقدام به سرقت محتویات صندوق عقب خودرو مالباخته کرده بود ؛ در ادامه رسیدگی به پرونده "محمدعلی . غ" ( 41 ساله ) به عنوان مالک خودرو پراید و همچنین سارق داخل خودرو شناسایی و در ادامه ، در محل سکونتش واقع در منظقه نارمک – خیابان دردشت دستگیر شد . 
 
پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
در زمان دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم ، مأمورین موفق به کشف مقادیر زیادی از انواع لوازم مسروقه از قبیل جعبه ابزار ، ساک ورزشی ، کیف دستی ، ابزار آلات ، دهها دستگاه ضبط خودرو و .... از مخفیگاه متهم شدند که بنا بر اعتراف صریح متهم از دهها فقره سرقت صندوق عقب خودرو بدست آمده بود . 
 
با اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت صندوق عقب خودرو در طول یک سال گذشته ، قرار قانونی از سوی دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران صادر و "محمدعلی . غ" جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
اعترافات متهم : 
متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی صراحتا به دهها فقره سرقت صندوق عقب خودرو در مناطق مختلف شهر بویژه "شمال" و "شمال شرق" تهران اعتراف و عنوان داشت : تمامی اموال سرقت شده ، بی هیچ کم و کاست در داخل یکی از اتاق ها نگهداری می شد که در زمان دستگیری تمامی آنها کشف و توقیف شد . 
 
متهم : نیاز مالی نداشتم، برای هیجان سرقت می کردم!+عکس
 
متهم در خصوص انگیزه سرقت خود به کارآگاهان گفت : هیچگونه نیاز مالی برای انجام سرقت نداشتم و تنها بواسطه هیجان اقدام به انجام سرقت کرده ام . 
 
متهم که بنا بر ادعای خود در سال های گذشته سابقه کسب عنوان در مسابقات بدنسازی استانی را نیز دارد ، در خصوص زمان آغاز سرقت های خود نیز به کارآگاهان گفت : " [متأسفانه] از حدود یک سال پیش بود که بواسطه پیشنهاد یکی از دوستان خود اقدام شروع به مصرف شیشه کردم ؛ اوایل همه چیز جنبه تفریح داشت اما به مرور به مصرف شیشه اعتیاد پیدا کردم با این وجود ، نیاز مالی انگیزه ای برای انجام سرقت ها نشد بلکه هر بار ، پس از مصرف شیشه و برای کسب هیجانِ بیشتر اقدام به سرقت می کردم " . 
 
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت در طول یک سال گذشته و بواسطه شناسایی سایر جرایم ارتکابی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگان احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و یا خودرو آنها به شیوه سرقت از صندوق عقب خودرو مورد سرقت قرار گرفته ، دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات و همچنین شناسایی اموال به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب) – ابتدای خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه نمایند " .