سرهنگ "محمدخانی" رئیس پلیس فتا گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی مردی29  ساله  گیلانی مبنی بر تهدید و انتشار مطالب موهن علیه وی در اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل تهدید و انتشار مطالب موهن در تلگرام علیه شهروند گیلانی  شناسایی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد .
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم 29 ساله  اهل و ساکن رشت به بزه انتسابی خود و اینکه از حدود 2 ماه قبل با تهدید و انتشار مطالب موهن علیه شاکی در اینستاگرام وی را مورد اذیت و آزار قرار داده اعتراف و انگیزه خود را از این کار انتقامجویی و تسویه حساب شخصی عنوان کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد . 
رئیس پلیس فتای استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرسGfata@police.irگزارش نمایند .