به گزارش پارس به نقل از فارس، در این آتش سوزی که عصر امروز در جاده مشگین شهر به سمت اردبیل رخ داد، راننده پژو به یکباره متوجه آتش گرفتن جلوی خودروی خود شد که با توقف خودرو از ماشین بیرون آمد و متوجه شد قسمت موتور خودرو آتش گرفته است.

این راننده با تماسی که با مسئولان آتش نشانی و نیروهای امدادی داشت، بعد از دقایقی موفق شد با همراهی رانندگان دیگر خودرو را از حریق کامل نجات دهد به طوریکه قسمت موتور خودرو در این آتش سوزی به یکباره سوخت و به خاکستر تبدیل شد.

راننده خودرو که از این اقدام تعجب کرده بود، اعلام کرد که خودروی خود را کمتر از شش ماه است که خریده و از کارخانه بیرون آورده است.

علت این حادثه در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما سریال آتش سوزی خودرو در گرمی نیز اتفاق افتاد، به طوری که یک دستگاه خودروی پژوی پارک شده در حیاط منزلی به یکباره آتش گرفت و سبب تعجب صاحب خودرو و ساکنان منزل شد.

این آتش سوزی که نصف شب اتفاق افتاده، سبب نگرانی راننده و ایجاد صدای وحشتناک در محیط روستا شد، به طوری که ساکنان منطقه مجبور شدند به سرعت با آب و دیگر امکانات دم دست آتش را مهار کنند، اما قسمت عمده ای از خودرو در حریق سوخت.