به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی افزود: در حال حاضر تیم های جراحی مستقر در بیمارستان های استان کاملا آماده خدمت رسانی به مصدومین این حادثه هستند.

وی گفت: همه مصدومان حادثه زلزله شهرستان دشتی استان بوشهر تعیین تکلیف شدند و با هماهنگی های صورت گرفته، بیشتر مصدومان در بیمارستان زینبیه خورموج درمان سرپایی شدند و بقیه مصدومان، پس از تثبیت علایم حیاتی برای ادامه درمان به دیگر مراکز درمانی مجهز استان اعزام شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان این که در حال حاضر هیچ مصدومی در بیمارستان زینبیه خورموج بستری نیست، گفت: این بیمارستان برای شرایط اضطراری در آماده باش کامل به سر می برد.

وی افزود: از ساعات اولیه حادثه، کلیه کادر درمانی بیمارستان زینبیه خورموج قبل از ورود مصدومین به بیمارستان آماده پذیرش مصدومین بودند و بلافاصله اقدامات لازم درمانی برای مصدومین انجام گرفت.

دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: با وجود بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی خورموج که در فاصله نزدیک به محل حادثه قرار گرفته، هیچ گونه نیازی به احداث بیمارستان صحرایی نبوده است.

وی ضمن تشکر از اعلام آمادگی دانشگاه های علوم پزشکی استان های همجوار برای کمک رسانی به آسیب دیدگان ابراز داشت: در حال حاضر نیازی به اعزام تیم های امداد پزشکی به مناطق حادثه دیده وجود ندارد.