مصطفی شریعتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصویب دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت کارگزاریها در هیات مدیره صندوق در شهریورماه سال 94، فرآیند نحوه ایجاد فعالیت موسسات کارگزاری جدید التاسیس به استانهای کشور ابلاغ شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران استانی با اشاره به اینکه مقررات جاری باید در استانهای کشور به صورت دقیق اجرا شود تصریح کرد: برای اولین بار، رتبه بندی کارگزاریها در دستور کار این اداره کل قرارگرفته و تا پایان نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری هم گزارش مربوطه به مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی ارائه خواهد شد تا با دستور وی، باقی فعالیت ها به جریان بیافتد.

مدیرکل هماهنگی امور استانها و کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با یادآوری ضرورت ساماندهی کارگزاری‌ها تا شهریور ماه سال جاری، موضوع تطبیق کارگزاری های فعلی و ارزیابی عملکرد و نظارت بر امور اجرایی آنها را از اولویتهای سال جاری برشمرد و اعلام داشت که در خصوص کارگزاری ها خبرهای خوشی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، شریعتی هماهنگی برای ادامه سفرهای استانی مدیرعامل و معاونین صندوق بیمه اجتماعی، نشست‌های منطقه ای مدیران استانی، برگزاری دوره های آموزشی کارشناسان دفاتر استانی و کارگزاران را از دیگر برنامه‌های اداره کل امور استانها اعلام کرد.