به گزارش پارس ، به نقل از فارس از سیاهکل، حسنعلی حاجتی امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان اقدام های صورت گرفته ستاد تسهیلات نوروزی سیاهکل را تشریح کرد.

وی ایجاد نمایشگاه و فروشگاه های عرضه آثار هنرمندان صنایع دستی و سوغات محلی در معرفی جاذبه های گردشگری سیاهکل را از جمله اقدام ها ذکر کرد.

این مسئول اظهار کرد: امیدواریم اقدام های صورت گرفته توسط اعضای ستاد تسهیلات نوروزی و تمام دستگاه های اجرایی شهرستان آرامش و آسایش مسافران نوروزی را فراهم آورده باشد.

وی تهیه بروشورهای مختلف در راستای معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری آستارا را اقدامی برای معرفی تاریخ و فرهنگ شهرستان توصیف کرد.

حاجتی گفت: در راستای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان بالغ بر ۱۲ هزار نسخه بروشور و راهنمای گردشگری برای بهره گیری از نقاط تاریخی و دیدنی بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع شد.

وی دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گلباران مزار شهدای سیاهکل در لحظه تحویل سال نو و استقبال از مسافران در بقاع متبرکه و مساجد روستایی در قالب طرح آرامش بهاری را از جمله اقدام های فرهنگی این شهرستان در ایام نوروزی برشمرد.

فرماندار سیاهکل، به پیش بینی اقدام های امنیتی راه های مواصلاتی و درون شهری توسط پلیس راه و پلیس راهور اشاره کرد و یادآور شد: گشت های مراقبتی و پاسگاه های انتظامی برای حفظ امنیت اماکن مسکونی و بازار انجام شد.

وی متذکر شد: در این راستا عوامل نیروی انتظامی به صورت ۲۴ ساعته در حال گشت زنی بودند و شش نقطه از شهر و بخش دیلمان و پیرکوه را زیرپوشش امنیتی مناسبی قرار دادند.