به گزارش پارس به نقل از فارس، کمپانی یونیورسال که تهیه کننده این مجموعه فیلم پربیننده است، گفته برای تولید قسمت هفتم آن شتاب و عجله دارد.

جاستین لین از سوی دیگر خبر اخراج خود از این پروژه را تکذیب کرده و گفته است خودش داوطلبانه از امر کارگردانی « سریع و آتشی ۷» کناره گرفته است.

این فیلم ساز می گوید او مخالف عجله در امر تولید قسمت هفتم این فیلم پرفروش است و به همین دلیل، نتوانسته با تهیه کنندگان آن به توافق برسد.

برخلاف کمپانی یونیورسال که عجله دارد « سریع و آتشی ۷» را برای تابستان سال ۲۰۱۴ آماده اکران عمومی کند، لین عجله در تولید این فیلم را به ضرر آن می داند.

وین دیزل بازیگر اصلی مجموعه فیلم « سریع و آتشی» هفته قبل اعلام کرد تولید هفتمین قسمت آن، تابستان امسال شروع خواهد شد. پخش این خبر، بلافاصله واکنش هایی را برانگیخت و جاستین لین از جمله اولین کسانی بود که نسبت به این خبر موضع گیری منفی کرد.

جاستین لین در یک مصاحبه گفت هنوز مشغول انجام کارهای نهایی مربوط به « سریع و آتشی ۶» است و بحث تولید قسمت هفتم آن، هنوز خیلی زود است.

وی رسما گفت شتاب در تولید قسمت هفتم فیلم، باعث پائین آمدن کیفیت آن خواهد شد و تماشاگران نسبت به آن موضع منفی خواهند گرفت.

رسانه های گروهی در دسامبر سال ۲۰۱۱ اعلام کردند فیلم نامه هر دو قسمت ششم و هفتم « سریع و آتشی» به صورت همزمان و پی در پی توسط کریس مورگان نوشته می شود.

حتی در آن زمان، بحث فیلم برداری همزمان و پی در پی این دو قسمت از این فیلم هم (مثل فیلم های « ارباب حلقه ها» و « هابیت» ) مطرح شده بود.

اما این موضوع با مخالفت جاستین لین روبرو شد. در همان زمان، کمپانی یونیورسال اعلام کرد قسمت هفتم فیلم را هم خود لین کارگردانی خواهد کرد.

در حال حاضر، مسئولان این کمپانی به دنبال فیلم ساز تازه ای هستند تا وظیفه کارگردانی « سریع و آتشی ۷» را به وی واگذار کنند. نام این فیلم ساز قرار است تا هفته آینده اعلام شود. جاستین لین کارگردان ۴ قسمت آخر این مجموعه فیلم بوده و لقب احیا کننده آن را گرفته است. « سریع و آتشی ۶» برای تابستان امسال به روی پرده سینماهای جهان می رود.