به گزارش پارس به نقل از ایسنا، معصومه آباد در دویست و چهل و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که انتظار می‌رفت رییس شرکت شهرسالم شهرداری در این رابطه اطلاعات لازم را ارائه دهد، اظهار کرد: به این دلیل که بحث بررسی یک فوریت لایحه تملک و احداث بیمارستان ویژه کارکنان شهرداری تهران یک اکازیون خاصی برای شهرداری بوجود آورده است که با احتساب به هزینه‌ها و قیمت کارشناسی در ارتباط با خرید بیمارستان می بایست یک ردیف اعتباری برای آن تصویب شود.

وی با بیان اینکه شورا نیز قصد صرف هزینه برای تملک این بیمارستان را ندارد، ادامه داد: نظر رییس کمیسیون برنامه و بودجه بر این بوده که شهرداری این بیمارستان را تملک کند، اما مساله اینجاست که چگونه بدون تعریف ردیف بودجه شهرداری توان تملک دارد.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه قیمت کارشناسی این بیمارستان در سال آینده قطع به یقین حداقل 10 درصد افزایش خواهد داشت خاطرنشان کرد: بررسی فوریت این لایحه به دلیل شرایطی است که امروز دارد و این در حالی است که اگر یک ردیف اعتباری برای تملک داده شود ساخت بیمارستان قطعی خواهد بود.

به گفته آباد، تمام دلایل توجیحی و فنی توسط رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا در کمیسیون عنوان شده و تمامی اعضای شورای شهر پیرامون آن توافق کردند.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران باردیگر با تاکید بر تخصیص ردیف اعتباری برای تملک بیمارستان افزود: این موضوع سبب خواهد شد با قیمت کارشناسی که امروز روی آن گذاشته شده، تملک صورت پذیرد.