به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ساعت 13،  نوزدهم بهمن ماه ماموران کلانتری 126 تهرانپارس از طریق گزارشات مردمی مطلع شدند یک باند بزرگ سارقان خودرو و لوازم خودرو در محدوده تهرانپارس فعالیت دارند.

 

بلافاصله ماموران ضمن بررسی موضوع و اطمینان از صحت موضوع ، عملیات شناسایی و دستگیری عاملان سرقت‌ها را در دستور کار قرار دادند، تا اینکه پس از 48 تلاش شبانه روزی موفق به دستگیری 4 سارق به نام های بیژن ، مرتضی، مسعود و میلاد شدند.

 

پس از دستگیری متهمان بنا به دستور دادستان ناحیه 4 تهران ماموران اقدام به بازرسی از مخفیگاه متهمان و محل جمع آوری اموال مسروقه در خیابان توحید کردند که تعدادی زیادی ضبط و باند و اموال مسروقه دیگر کشف شد.

 

بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیسی به 60 فقطه  سرقت خودرو و اوراق کردن خودرو  اعتراف کردند.

 

سرهنگ ضرغام امیری رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با اعلام و تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهمان ضمن اعتراف به جرایم خود جهت کشف سایر سرقت‌ها در اختیار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهروندانی که در محدوده تهارنپارس لوازم خودرویشان طی 6  ماه گذشته به سرقت رفته است جهت پیگیری و طرح شکایت به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان شریعتی، بعد از سیدخندان، خیابان ابوذر جنب کلانتری 120 سید خندان، مراجعه کنند.