به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،امروزه اکثر مردم از نرم افزار واتس اپ استفاده می کنند. گاهی تجار،سازمان ها ، ادارات یا بازاریان برای اطلاع رسانی یا تبلیغ محصول خود مجبورند یک پیام تبلیغاتی انبوه برای تمامی افراد ارسال کنند.

 

ارسال پیام تبلیغاتی انبوه در واتس اپ

 

اگر به صورت معمولی و برای تعداد کاربران بالای خود پیامک ارسال کنید ممکن است سیمکارت شما از سوی واتس آپ مسدود شود و دیگر نتوانید از واتس آپ استفاده کنید

با ایجاد گروه در واتس اپ هم نمی توان این مشکل را حل کرد. چون تنها فقط می توانید 50 نفر از کاربران خود را در گروه جدید خود عضو نمایید و پیامک ارسال کنید.

اما راه حل دیگری برای ارسال پیام تبلیغاتی انبوه در واتس اپ بدون مسدودشدن سیمکارت وجود دارد.

ویژگی Broadcast Message یا پیام انبوه به شما این اجازه را می دهد که یک پیام را در یک لحظه به تعداد زیادی از مخاطبانتان ارسال کنید . این قابلیت همانند BCC در ایمیل ها عمل می کند .

 

ارسال پیام تبلیغاتی انبوه در واتس اپ

 

این بدان معناست که یک پیام به تعداد زیادی از مخاطبان شما ارسال می شود ، اما مخاطبان شما متوجه نخواهند شد که این پیام به چه افراد دیگری از طرف شما ارسال شده است . هم چنین ، اگر آنها جواپ پیام شما را بدهند ، فقط جواب برای شما خواهد آمد .

شما می توانید یک پیام انبوه را با ایجاد یک لیست Broadcast در یک لحظه ارسال فرمائید . البته باید توجه داشته باشید که شخص یا اشخاصی که شما به آنها پیامتان را ارسال می کنید باید شما را در لیست مخاطبانشان داشته باشند .

این مورد به دلیل جلوگیری از اسپم ( هرزنامه ) ها ایجاد شده است .