به گزارش پارس به نقل از فارس، سیاوش محبی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید فرمانده پلیس راه کشور از محور هراز در خصوص انسداد محور هراز اظهار داشت: با توجه به بارش برف و کولاک بسیار شدید در گردنه‌های محور هراز و همچنین وجود مه غلیظ که باعث کم شدن دید افقی رانندگان می‌شود و لغزنده بودن محورها، محور هراز مسدود شده است و تا بهبود شرایط هوا این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص زمان بازگشایی محور هراز اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر بارش برف قطع شده و فقط کولاک در برخی نقاط وجود دارد، به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر محور بازگشایی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد در محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) کند؛ اما بدون مشکل است و رانندگانی که قصد سفر از محور هراز را دارند، می‌توانند از محور جایگزین و بزرگراهی فیروزکوه تردد کنند.

وی در خصوص خدمات‌دهی به مسافرانی که در محور هراز گرفتار شدند، گفت: تعدادی از خودروهایی که از محور تردد می‌کردند، به دلیل بارش برف و کولاک شدید گرفتار شدند و به‌وسیله گروه‌های امدادی هلال‌احمر، پلیس راه، اداره راه و شهرسازی، نیروی انتظامی و... امدادرسانی کرده و به کمکشان رفته و در راه ماندگان به شهر رودهن و آبعلی منتقل شدند.