به گزارش پارس به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، سردار حسین ساجدی نیا با اعلام اجرایی شدن اولین مرحله طرح در سطح شهر تهران در سال جدید، از دستگیری ۷۰۰خرده فروش؛ معتاد و قاچاقچی مواد مخدر در شهر تهران خبر داد و گفت: در این عملیات نیم تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۲ طرح دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر تهران در چند مرحله به اجرا در آمده است، گفت: این طرح بنابر درخواست شهروندان و در راستای اجرای طرح امنیت محله محور صورت گرفته است که طی آن نیم تن انواع مواد مخدر از متهمان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور در مناطق جنوب، غرب، شرق و شمال تهران به اجرا در آمده است گفت: در این عملیات ها که با همکاری مشترک پلیس های تخصصی چون پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری تهران بزرگ صورت گرفته است ۷۰۰ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر شناسایی و بازداشت شده اند.

ساجدی نیا با بیان اینکه در این طرح همچنین بیش از ۵۰۰ نفر معتاد تابلو و بی خانمان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند، گفت: این طرح در روزهای آتی نیز در قالب طرح امنیت محله محور ادامه دارد و شهروندان می توانند از طریق پل ارتباطی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در ارتباط باشند.