به گزارش پارس به نقل از فارس، سعید اوحدی با بیان اینکه ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از اول اسفندماه آغاز می‌شود، گفت: این ثبت‌نام‌ها به صورت اینترنتی از طریق سامانه سازمان حج انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از منازل خود اقدام به ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از 23 اسفندماه اعزام‌های نوروزی در گروه‌های 80 و 120 نفره آغاز می‌شود که افزایش تعداد نفرات کاروان‌ها موجب کاهش قیمت‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است در دور جدید اعزام‌ها، سفر به سامرا را نیز در بسته‌های عتبات بگنجانیم که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

اوحدی با هشدار درباره ثبت‌نام در دفاتر و مراکز غیر مجاز گفت: افرادی که از طریق سازمان حج اعزام می‌شوند در امنیت کامل به سر خواهند برد ولی امنیت جان زائران یا بیمه درمانی آنها در دفاتر غیر مجاز به عهده ما نیست و خوب است زائران برای حفظ جانشان از سفر از طریق مراکز غیرمجاز بپرهیزند.

رئیس سازمان حج و زیارت در خاتمه به بهبود کیفیت هتل‌ها و خدمات رفاهی اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته امسال کیفیت هتل‌ها و خدمات رفاهی بهبود یافته است.