به گزارش پارس به نقل از ایسنا، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها، بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

محور کرج-چالوس

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج-چالوس از ساعت ۱۲ روز گذشته جمعه ۹ فرودین ماه الی ساعت ۱ بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده.

محور هراز

- تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

- تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

محور فیروزکوه

- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین – رشت

- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم ساوه – همدان

- تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ فروردین ماه از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع است.

گفتنی است، مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.