به گزارش پارس به نقل از فارس،اصغر همتی ، اظهار داشت: استاندارد تعداد نیروی لازم برای ارائخ خدمات به بیماران اعصاب و روان 1.7 است ولی در حال حاضر با وجود حضور هزار بیمار در بیمارستان آموزشی درمانی روانپزشکی رازی حدود هزار نفر مشغول فعالیت هستند و به عبارتی 700 نیرو کمبود داریم.

وی افزود: تلاش کردیم که از طریق اضافه کاری یا فعالیت ایثارگرانه همکاران در این عرصه کمبودها را جبران کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهیم.

رئیس امور اداری بیمارستان روانپزشکی رازی با بیان اینکه فعالیت جهت ارائه خدمات به بیماران اعصاب و روان توسط کادر درمانی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است، گفت: در صندوق بازنشستگی کشوری به ازای هر یک سال 3 ماه و در صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی به ازای هر یک سال 6 ماه ارفاقی در نظر گرفته می‌شود البته این مسئله شامل نیروهای رسمی و کادر درمان است.

همتی در مورد کارکنان بیمارستان اعصاب و روان خاطر نشان ساخت: تیم‌ درمان بیماران اعصاب و روان شامل روانشناس، کار درمانگر و کمک بهیار است که اقدامات لازم را جهت ارائه خدمات به بیمار انجام می‌دهند. واحد پشتیبانی نیز شامل کارگزینی، حسابداری و امور مالی کادر درمان را حمایت می‌کند.