به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی باحضوردر محل یادمان شهدای شلمچه، گفت: خدا را شاکریم که امروز در خرمشهر عزیز و سرفراز و در شلمچه محلی که شهدای گرانقدری به شهادت رسیدند و در این یادمان بزرگ، حضور پیدا کرده ایم.

وی همچنین افزود: خدا را شاکریم که میلیونها نفر از ملت بزرگ ایران ایام شادی و نشاط و نوروز خود را به این منطقه سفر می کنند.

وی با اشاره به این که شهیدان راه و مسیر هستند و برای تربیت انسان، شهیدان مسیر رسیدن به خدا هستند، خاطرنشان کرد: پیامبران، صدیقین، شهیدان و صالحین چهار گروهی هستند که در صراط مستقیم قراردارند و شلمچه در مسیر صراط مستقیم است. کسانی که به شلمچه سفر می کنند یعنی خداوند دعای آنها را برای هدایت به راه راست پذیرفته است.

وی با بیان این که جبهه های جنوب صراط مستقیم هستند، تصریح کرد: شهدا امروز هم در بین مردم و جوانان اثرگذارهستند. همه اقشار مختلف جامعه با حضور در شلمچه و دیدار یادمان های شهدا، از آنان مدد می جویند.

حاجی بابایی خاطر نشان کرد: امروز با تعداد زیادی از دانش آموزان نخبه مواجه شدیم که به عنوان خادم الشهدا به زائرین شهدا خدمت می کنند.

وی افزود: آن کسی که شهدا را ساخت و به اوج قله انسانیت رساند، حضرت امام خمینی (ره) بود. بعد از امام نیز، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان قائد و امام و رهبر، مردم را هدایت و رهبری می کنند.

وی در پایان با تاکید بر این که ادامه راه شهدا و شهادت، تبعیت از رهبری است، از همه کسانی که به شهدا خدمت می کنند مخصوصاً مردم بزرگ خرمشهر تشکر و قدردانی کرد.