به گزارش پارس به نقل از سرویس« شهری» ایسنا، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: شهردار تهران در سال ۹۱ تمام اعتبارات مصوب خود را به مجموعه اتوبوسرانی پرداخت کرد و حتی با توجه به عدم تحقق کامل اعتبارات دولت به نوعی جور وزارت کشور و مردم را هم کشید تا خدمات رسانی اتوبوسرانی با خلل و مانع مواجه نشود.

وی ادامه داد: امیدوارم در سال جدید دولت به حوزه حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی توجه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تصریح کرد: سیاست و هدف اصلی مدیریت شهری در حوزه اتوبوسرانی این است که به اتوبوسرانی مدرن دست یابیم از این رو ۴ گام اصلی یعنی توسعه و ارتقا خطوط، افزایش و کیفیت بخشی به ناوگان، هوشمند سازی و ارتقا بهره وری و سطح خدمات رسانی باید در مجموعه اتوبوسرانی محقق شود.

وی افزود: در بخش هوشمند سازی اقدامات گسترده ای صورت گرفته است که در سال ۹۲ تکمیل و تجهیز کل شبکه خطوط اتوبوسرانی به سیستم زمان بندی سفر محقق خواهد شد تا مسافران توانند در ایستگاه های اتوبوس از زمان دقیق رسیدن اتوبوس، مدت زمان سفر، هزینه سفر و… مطلع شوند.

سنندجی با اشاره این که در سال ۹۱ خط ۵ بی آر تی در بزرگراه رسالت راه اندازی و عملیات اجرایی خط ۸ بی آر تی از پایانه مسافربری جنوب تا پایانه خاوران انجام شد گفت: در زمینه راه اندازی خطوط بی آر تی بسیار جلوتر از چشم اندازی هستیم که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک پایتخت ترسیم و تعیین شده است.